Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Gehaakte haarbanden

Hierbij wens ik al mijn trouwe volgers een gelukkig, liefdevol, creatief en vooral gezond 2013!



Ik heb met het haken niet helemaal stil gezeten. Moet toegeven dat het de laatste tijd wel een stuk minder is maar dat komt gewoon door de drukte van de webwinkel en heel veel andere dingen die me bezig hielden/houden. Maar ik heb heel wat haarbandjes gehaakt en mijn meisjes vinden ze geweldig. Dus goedgekeurd! Omdat ik helemaal weg ben van het kledingmerk Mim-pi, heb ik daarop de kleuren ook afgestemd.


Vanaf nu zijn deze leuke gehaakte haarbanden verkrijgbaar in mijn webwinkel. De haarbanden zijn in (bijna) alle gewenste kleuren en maten verkrijgbaar. De hele maand januari geldt er een introductieprijs!
www.petitefee.nl

5 opmerkingen:

  1. Wat een toffe haarbanden!
    ONze allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuw item!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een creatief jaar samen met je mooie meiden en man natuurlijk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blog, ik wil je graag volgen en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is interessant en leuk te delen, ik ben blij om je interessante en informatieve blog te bekijken, ga het houden in mijn bookmarks en zal laten zien aan mijn vrienden, die speciaal dit bericht van uw blog, hoop dat u het zult houden en zal je blog maken meer informatief en nuttig en voor dat je zal moeilijk worke,
    http://www.earnmoney.pk/

    BeantwoordenVerwijderen